














Koszt dostawy towaru podany jest indywidualnie dla każdego produktu, wyszczególniony w Karcie Produktu widoczny po dodaniu produktu do koszyka. Koszt jest uwarunkowany gabarytem i wagą danego mebla.
Koszt dostawy nie obejmuje usługi wniesienia oraz montażu zakupionego towaru.
UWAGA
Podany koszt transportu obejmuje teren całej Polski, w razie zakupów na terenie Śląska koszty są niższe uzależnione od odległości od Magazynu głównego mieszczącego się w Zbrosławicach.
W przypadku Zamówienia zbiorowego na więcej niż dwa produkty- koszt dostawy ustalany jest indywidualnie dla Klienta po konsultacji mailowej pod adresem biuro@salonmeble.com.pl bądź telefonicznej z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 513 591 067 lub +32 666 45 25
W przypadku zamówień kilku produktów gabarytowych koszt dostawy wyceniamy indywidualnie w zależności od wagi zamówionych produktów.
W przypadku zamówień wysyłanych zagranice koszt dostawy jest ustalany indywidualnie. Wycena drogą mailową.
Zamówiony Towar dostarczany jest przy współpracy tylko z dobrymi firmami kurierskimi lub transportem własnym.
Towary wysyłane poza granice Polski mogą być w wyjątkowych sytuacjach również dostarczane w godzinach nocnych.
Nasi klienci są informowani dzień wcześniej przed wysyłką zamówionego towaru, przekazując informacje dotyczące dostawy (nazwa przewoźnika, telefon kontaktowy do kierowcy).
Całkowity czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym z produkcie dni podane są jako dni robocze.